HJELP TIL BILLETTKJØP

Her kan du finne svar på spørsmål vedrørende billettkjøp:

Det er ikke alle som har like mye erfaring med å handle over internett. Vi har derfor laget en side med spørsmål og svar på vanlige spørsmål.

Nedenfor finner du svar på disse spørsmålene:

1. Hvordan kjøper jeg billett (med salkart)?

2. Hvor finner jeg min billett?

3. Jeg har klikket på "KJØP", men jeg får ikke betalt. Hva gjør jeg?

Hvordan kjøper jeg billett?

I videoen nedenfor finner du en detaljert beskrivelse av hvordan du går frem for å kjøpe en billett i vår nettbutikk. Beskrivelsen er laget for PC/Mac og den kan derfor se litt annerledes ut dersom du bruker mobilen til å handle billetter.

Hvor finner jeg min billett?

Etter du har kjøpt billett hos oss er det flere måter å finne sin digitale billett.

 

  1. Man kan laste den ned til sin PC/Nettbrett/telefon umiddelbart etter kjøp fra siden som dukker opp etter betaling eller
  2. Man kan finne billetten i eposten som blir sendt til din epostadresse eller
  3. Man kan finne billetten via appen Vipps

 

Se denne videoen for en beskrivelse av hvordan man kan finne sine billetter:

Jeg har klikket på "KJØP", men jeg får ikke betalt min ordre. Hva gjør jeg?

Trykk på "Vis handlekurv".

Din billett er sannsynligvis lagt i handlekurven. Dersom du ikke ser et grønt felt med teksten "Vis handlekurv ->", kan du trykke på "HANDLEKURV" i menyen på nettsiden. Dersom du ikke ser produktet ditt i handlekurven, må du legge det til på nytt.

Noen arrangementer selger billetter med salkart. Andre arrangementer selger billetter uten salkart. Uansett om du skal kjøpe billett med eller uten mulighet for plassreservasjon, vil billetten din legge seg i handlekurven når du klikker på "KJØP".